Friday 11 September 2015

KESIAN:: Lelaki ni Susah dapat JODOH kerana Z#KAR terlalu PANJANG !!



Seorang lelaki yang dikenali Roberto Esquivel Cabrera, 52 berasal dari Saltillo mendedahkan dia mengalami masalah ngeri melalui kehidupan harian dia kerana memiliki zakar sepanjang kira-kira 19 inci. Memang masalah besar tu! Huhuhuuhuuu…
Menurut Roberto, disebabkan masalah tu dia menghadapi masalah mencari jodoh sebab takut dengan cara dia berjalan yang menyerupai “gajah” kerana mempunyai zakar yang terlalu panjang. Tak dapat nak dibayangkan. Hihhihhii..
Difahamkan, zakar Roberto mempunyai lilitan kira-kira 10 inci dan ni menyebabkan dia nak bekerja macam biasa. Dia memerlukan pertolongan dalam kehidupan harian. Kesian juga jadi dia noh.
Saiz zakar Roberto yang berukuran 19 inci tu membolehkannya menjadi pemegang rekod yang mempunyai alat kemaluan lelaki paling panjang di dunia mengatasi Jonah Falcon dari Brooklyn, Amerika Syarikat yang memiliki zakar berukuran 13.5 inci.
“Mengikut apa yang saya lihat dari imbasan 3D, ia (zakar) adalah benar,” kata doktor yang menjalankan pemeriksaan terhadap Roberto.
Menurut doktor tu, bahagian utama alat kemaluan Roberto hanya berukuran lebih kurang enam inci dan selebihnya adalah kulit tambahan.
“Dalam keadaan tidak tegang, purata saiz zakar manusia adalah berukuran 3.6 inci. Jelas sekali, ini menunjukkan saiz zakar Roberto lima kali lebih besar,” tambahnya.
Difahamkan, Roberto kini tinggal berseorangan dan yang tak mempunyai teman wanita kerana perempuan terlalu takut untuk melakukan hubungan seks dengan dia. Membujang sampai ke tua la nampaknya! Huhuuhuu..
“Cuba kamu lihat, ia berada di bawah paras lutut saya. Saya tidak boleh bekerja dan saya mahu pihak berkuasa memberi status ‘orang kelainan upaya’ kepada saya. Selain itu, saya mahu pergi ke Guiness Book Of Records untuk mendapatkan pengiktirafan,” kata Roberto.

Sebelum ni ada pakar-pakar perubatan mencadangkan Roberto untuk menjalani pembedahan untuk menghilangkan atau mengurangkan kesusahan yang dihadapi dia.

No comments:

Post a Comment